Informații Transport
S.C. D&C Real Solutions S.R.L. asigură transportul în orice colț al țării, în termen de 2-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, indiferent de distanță. În prezent colaborăm cu firma de curierat rapid: Fan Courier Express
Transportul poate fi:
GRATUIT - Livrarea si instalarea (ne referim aici la livrarea cu masina proprie facuta de catre un tehnicean din partea firmei noastre) copiatoarelor sunt gratuite pentru:
- comenzi mai mari de 5000 lei, pentru toate judetele tarii
- pentru judetele Buzau, Vrancea, Galati, Braila, Ialomita, Ilfov / Bucuresti, Prahova, Brasov, Covasna indiferent de valoarea echipamentului
- livrarea si instalarea copiatoarelor pentru alte judete decat cele descrise mai sus sau cu o valoare mai mica se executa contra cost, la alegerea clientului si se va percepe contravaloarea combustibilului dus/intors pana la client, pornind din Mun. Buzau. Se va lua in calcul un consum de motorina de 8-10% in functie de autovehiculul trimis.
- livrarile si instalarile copiatoarelor in situatiile descrise mai sus se executa prin flota auto proprie, in termen de max. 5 zile lucratoare.
SUPORTAT DE CLIENT - în cazul în care comanda dumneavoastră nu depășește suma de 500 LEI sau dacă achiziționați produse din categoria Pachete IT sau produse "Speciale". Suma de plata a transportului, in acest caz, este de 25 de lei.
Plata transportului pentru produsele trimise în garanție va fi suportată de către Client - Dus și de către D&C Real Solutions – întors.
OBSERVATIE : In cazul comenzilor unde se refuză coletul fără un motiv bine întemeiat și de comun acord acceptat, plata transportului dus-întors va fi suportată de către client (50 de lei).
Procedura de receptie marfa D&C Real Solutions
Exista situatii in care din cauza transportului deficitar , a curierului sau a manipularii marfii , produsul comandat de dumneavoastra sa sufere deteriorari
In acest caz acest colet devine NECONFORM
Ce inseamna colet NECONFORM:
• Prezinta urme de lovituri cutia ( cutia revine usor la forma initiala dar ramane vizibila lovitura)
• Prezinta urme de umezeala
• Are cartonul rupt, strivit
• Prezinta urme de sigiliu taiat , desfacut ( mai ales in cazul Bonusurilor)
Procedura receptie marfa clienti
Aveti obligatia ca la receptia marfii sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului sau transportatorului
Pentru orice neregula din cele sesizate mai sus trebuie sa urmati pasii de mai jos:
• Sa sesizati firma D&C Real Solutions in prezenta curierului
• Sa refuzati coletul ( mentionati pe awb motivul refuzului)
• Sa treceti pe AWB – COLET DETERIORAT
• Sa verificati inainte de a semna AWB-UL numarul de colete trecut pe AWB, sa fie EGAL cu cel receptionat fizic.
• Orice colet lipsa trebuie mentionat pe AWB-UL de primire
ATENTIE: Orice sesizare / mentiune facuta trebuie sa fie facuta atat pe exemplarul care ramane la curier, cat si pe exemplarul tau!
In caz contrar sesizarea NU este valabila