Coșul este gol!

Garantia produselor

GARANTIA PRODUSELOR

Produsele comercializate de magazinul online - DCRealSolutions.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor D&C Real Solutions sau ale producatorilor.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile calendaristice.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;

Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national (a se vedea lista centre de service autorizate). Totodata, D&C Real Solutions raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de D&C Real Solutions

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului, prin notificare in scris, lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului, prin notificare in scris, lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. Costul de expeditie al produsului de la client catre Service este suportat in intregime de client, de asemenea costul transportului pentru expedierea produsului din Service catre client este suportat in intregime de client.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile calendaristice. Clientul trebuie sa isi dea acordul in scris, fara echivoc, in termen de 48h de la comunicarea costului de reparatie.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

- depanarea / reparatia produsului;

- inlocuirea partiala sau integrala a produsului;

- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;

- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;

- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.


PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

La expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; in cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Costul de expeditie al produsului de la client catre Service este suportat in intregime de client, de asemenea costul transportului pentru expedierea produsului din Service catre client este suportat in intregime de client.

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de D&C Real Solutions care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: DN2 E85 Sat Gura Calnaului, Comuna Vadu Pasii, Judetul Buzau.


DEPARTAMENTUL DE SERVICE

In cazul in care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid puteti apela la Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti: 021 - 9330 / Provincie: 021 - 9282) si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de dumneavoastra in calitate de client. Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina dumneavoastra, in calitate de client; expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.


MENTIUNI IMPORTANTE

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de D&C Real Solutions il poti solicita oricând la adresa: office@dcrealsolutions.ro Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra completand formularul de mai jos.

ATENTIE!

Produsele se trimit in service doar daca ati completat formularul de mai jos.

Garantia produselor nu este transmisibila. D&C Real Solutions are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.

Suma aferenta produselor creditate se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura. 


Abonează-te la newsletter și stai conectat la ultimele promoții